Po šesté rychlostní zkoušce si celkové vedení udržuje Tomáš Kostka na Škodě Fabia R5. Se ztrátou více než 20 vteřin je na druhé příčce Jaromír Tarabus. Se ztrátou pouhých čtyř vteřin jej stíhá Martin Vlček. Více než minutovou ztrátu už nabral Antonín Tlusťák a průběžné páté místo drží slovenský jezdec Jaroslav Melichárek. V průběžném pořadí rallysprint série vede Egon Smékal o necelých 20 vteřin. Druhého Josefa Zimmermanna stíhá René Dohnal, který je jen dvě a půl vteřiny za ním.
Jaromír Tarabus (Ford Fiesta R5, startovní číslo 1): „Jede se nám lépe. Více využíváme auto, přesto na Tomáše nestačíme. Začal nás stahovat Martin Vlček. Uvidíme, je to hodně rozjeté, trať začíná osychat a bude to boj do poslední chvíle.“
Martin Vlček (Ford Fiesta R5, startovní číslo 2): „Podle vzhledu aut to vypadá spíš na rallycross. Protikatovací zábrany chybí, takže je všude moc bláta, ale mně se to tak líbí, tak to má být. Diváci budou podle mě „nažraní“ těch průjezdů a je to super.“
Jaroslav Melichárek, Slovensko (Škoda Fabia R5, startovní číslo 93): „Podmínky se mění, trať osychá, stále je na trati hodně bláta, ale to nám vyhovuje. Stále více si zvykám na auto a časy se zlepšují.“
Tomáš Kostka (Škoda Fabia R5, startovní číslo 5): „Je tam hodně bláta, ale pro nás je všechno v pohodě a závody si užíváme. Zatím jsme velmi spokojeni. Jedeme stále své tempo, není důvod přidávat.“
Antonín Tlusťák (Škoda Fabia R5, startovní číslo 6): „Slušovice byly výborné. Kameňák mně nejde, je tam hodně bláta a nechtěl jsem jít do rizika. Při druhém průjezdu Kopné jsem se zlepšil. Podmínky jsou hodně těžké a je obtížné auto udržet na trati.“
Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 7): „Při druhém průjezdu na Kopné jsme byli venku. Nedobrzdil jsem odbočení, bylo tam hodně bláta a ztratili jsme zhruba 15 vteřin výletem mimo trať. Zhasl motor, museli jsme couvat.“
Pavel Ševčík (Subaru Impreza STi, startovní číslo 9): „Na další tři RZ jsme podstatně změkčili podvozek, ale bylo to až moc. Předtím to bylo tvrdé, teď měkké, tak zkusíme něco mezi. Na blátě se jede špatně. Na RZ Kameňák by to chtělo prořezat gumy, ale na dalších zkouškách zase ne, protože by to nedrželo“
Lumír Firla (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 10): „Chtěli jsme ve druhé sekci zrychlit, ale hned na první erzetě jsme udělali hodiny a nabrali jsme manko deset vteřin. Zvykáme si na auto a začíná se nám to líbit. Gumy jsme zvolili dobře, ale nevyšel nám začátek. Uvidíme, jak to dopadne.“
Petr Trnovec (Ford Fiesta R5, startovní číslo 11): „Na auto si zvykám, přicházím tomu postupně na chuť. Kameňák je jedno velké kluziště, ale jinak v pořádku.“
Zdeněk Pokorný (Škoda Fabia R5, startovní číslo 12): „Pomalu to začalo osychat a jede se nám lépe. Podcenili jsme jeden úsek, ale nádherně jsme se svezli. Zvykáme si na auto.“
Patrik Rujbr (Renault Clio R3T, startovní číslo 15): „Je to čím dál horší, vůbec se nám nedaří, pořád dělám chyby. Charakter dalších RZ by nám měl sedět, tak uvidíme, jestli se nám to podaří vylepšit.“
Egon Smékal (Citroën DS3 R3T, startovní číslo 16): „Po první sekci jsme se rozjeli do dobrého tempa. Jede se nám parádně. Hodně nás to baví, špičkové svezení. Kameňák byl uklouzaný hodně, tak uvidíme, jak proběhne druhý průjezd.“
René Dohnal (Peugeot 208 R2, startovní číslo 17): „Už to bylo lepší než při prvních průjezdech. Auto funguje dobře, tak jsem se do toho mohl pořádně opřít. Hodně míst už je suchých, ale lesní úseky jsou hodně mokré a blátivé. Najeli jsme si nějaký náskok, tak to snad udržíme.“
Radomír Kupec (Opel Adam R2, startovní číslo 18): „Pro nás je to velká škola. Jedu tady poprvé s autem a jsme rádi, že jedeme. Měli jsme tam i horkou chvilku, neboť jsme spadli do pangejtu. Jednou to drží, jednou to uklouzne a člověk je rychle venku. Hodně se učíme.“
Marcel Svačina (Peugeot 208 R2, startovní číslo 20): „Bohužel je to teď horší, protože jsme změnili nastavení a jezdí nám to moc smykem. Zkusíme ještě nějaké zlepšení.“
Petr Zedník (Ford Fiesta S1600, startovní číslo 22): „Začalo to osychat. Nevím jestli jsme udělali dobře výběrem měkkých pneumatik. Jelo se rychleji, tak posádky na suchých gumách možná vydělaly.“
Josef Zimmermann (Renault Clio R3, startovní číslo 24): „Problém je, že si musíme po mokrých a opatrných úsecích zase zvykat jet rychle na suchých cestách. Musím se zase dostat do tempa a na suchých místech se nebát a přitlačit. Ale jinak jsme spokojení.“
Michal Horák (Opel Adam R2, startovní číslo 26): „Vypadá to špatně. Pokazili jsme si to na Kameňáku, protože jsme udělali hodiny. Ztratili jsme moc času a další RZ jsou moc krátké, takže už se nám nepodaří dotáhnout ztrátu.“