XXII. antiradary.net Rallysprint Kopná 2014 - Diváci

Diváci

VAROVÁNÍ: Motoristický sport může být nebezpečný. Automobilovou soutěž sledujete na vlastní nebezpečí, proto dbejte zvýšené opatrnosti, nevstupujte do zakázaných prostor a nebezpečných míst, dodržujte pokyny pořadatelů a buďte jim případně nápomocni. Místo na rychlostní zkoušce si dopředu pečlivě vyberte a zaujměte je včas před uzavřením trati, tedy hodinu před průjezdem 1. jezdce.

Časový harmonogram (PDF)
Celková mapa rally (PDF)
Orientační plán Slušovic (PDF)
Schéma servisu a kontroly přeskupení (PDF)

Shakedown - AMIPOL

pátek 30.5.2014, 17:00 - 19:00

Stejně jako v roce 2013 bude samotné rally předcházet testovací rychlostní zkouška, kde si posádky mohou vyzkoušet své vozy v ostrém závodním tempu. Necelé dva kilometry dlouhý úsek startuje v obci Neubuz, ze které rychlými zatáčkami stoupá na kopec. Svižnou pasáží shakedown pokračuje kolem letiště Bílá Hlína a následujícím sjezdem klesá ke Slušovicím. Zkouška je zakončena atraktivním pravým vracákem nad hlavní silnicí, za kterým se nachází cíl. Podstatná část testovacího úseku leží nedaleko servisního areálu, trať je přístupná pěšky.

RZ 1/5 Kameňák - COMTEK (13:15 km)

sobota 30.5.2014, čas 1. jezdce: 9:23 a 12:30

Rychlostní zkouška Kameňák se jede v opačném směru, než jak tomu bylo v minulých letech. Po startu v Držkové trať vede přes známý úsek "Podhoran" nad obec Vlčková. Nad ní se nachází pravoúhlé odbočení (DM A), po kterém následuje sjezd do obce zakončený přírodním retardérem (DM B). Následuje průjezd takřka celé obce s dalšími dvěma zpomalovacími přírodními retardéry. Na konci obce (u hájenky) čeká jezdce prudké odbočení vlevo na Lukov a po projetí technické pasáže následuje pravá odbočka do úseku zvaného "Kameňák" (DM C). Ten pak vede několik kilometrů lesem až do cíle umístěného 100 metrů před cestou z "Hutí" na Rusavu.

Pravé odbočení "u vysílače" nad obcí Vlčková. Místo je přístupné pouze pěšky po místní komunikaci od obce Kašava.

Retardér v obci Vlčková. Místo je volně přístupné od začátku obce (Lukov, Kašava).

Náročné pravé odbočení na křižovatce lesních cest. Přístupné pouze pěšky od Lukova.

RZ 2/6 Kopná - PARTR (10.40 km)

sobota 30.5.2014, čas 1. jezdce: 9:54 a 13:01

Rychlostní zkouška Kopná je základním stavebním kamenem trati valašského rallysprintu. Začíná na konci obce Kašava, odkud rychlými zatáčkami stoupá nad Podkopnou Lhotu (DM D - SUPERTIP!), kde posádky v prostoru autobusové točny projedou divácky přehlednou technickou pasáž a odbočí doprava k bývalému hotelu Moravan. Odtud RZ klesá technickým sjezdem do centra Podkopné Lhoty, kde se posádky opět napojí na hlavní silnici (DM E). Po průjezdu obcí vozy zamíří do Trnavy, kde se nachází prudké odbočení doleva (DM F). Následuje rychlá pasáž na místní komunikaci a za obcí odbočení doprava na úzkou lesní asfaltku. Trať dále průdce stoupá k vrcholu Papradná. Tam se trať opět stáčí doprava a rychlým sjezdem na srdce míří k rekreačnímu areálu Všemina, kde se nachází cíl.

SUPERTIP RALLYSPRINTU KOPNÁ! Rychlý příjezd nad Podkopnou Lhotu, technická pasáž s retardérem. Atraktivní a přehledné místo, k dispozici občerstvení a WC. Pozor! Přístup pouze po trati RZ před jejím uzavřením!

Technický sjezd kolem garáží a napojení "přes hranu" na hlavní silnici.

Odbočení v obci Trnava. Volný přístup od Slušovic.

RZ 3/7 Raková - AOP OKNA (9.02 km)

sobota 30.5.2014, čas 1. jezdce: 10:25 a 14:40

Rychlostní zkouška Raková je další, která se jede v těsné blízkosti Slušovic. Jede se ve stejné podobě jako v roce 2013 - její start je umístěn na místní komunikaci nad obcí Zádveřice, odkud trať stoupá až ke známému místu "u stromu" (DM J). Pasáž na úzké zemědělské komunikaci je ukončena připojením na širokou silnici od Slušovic (DM K), po které trať zkoušky pokračuje až nad Vizovice, kde u zemědělského hnojiště ostře zahýbá vlevo na místní komunikaci (DM K). Po prudkém sjezdu do údolí trať stoupá na protější hřeben. Z Chrastěšovských pasek poté trať klesá rychlým úzkým sjezdem k Vizovicím, kde je cíl RZ.

Rychlý průjezd křižovatkou "u stromu". Přístupné volně z Rakové nebo pěšky od Slušovic.

Rychlá pasáž na zemědělské komunikaci zakončená pravým odbočením na širokou silnici. Přístup volně od Slušovic.

Levé odbočení na úzkou zemědělskou komunikaci u zemědělského hnojiště. Přístup volně od Vizovic.

RZ 4/8 Hvozdná - GELUR (6.41 km)

sobota 30.5.2014, čas 1. jezdce: 12:03 a 15:07

Rychlostní zkouška Hvozdná se oproti předchozímu ročníku jede v opačném směru. Start je tedy na konci obce Veselá, s následným příjezdem do Hvozdnou zakončeným pravým vracákem (DM I). Poté trať klesá přehlednou sekcí do údolí a kolem rybníku pokračuje ke Slušovicícm. Rychlá pasáž končí několika serpentinami ve stoupání a levým odbočením na Březovou u pily (DM CH). Po příjezdu do obce Březová trať projede kolem autobusové točny (DM K) a pokračuje směrem na Hrobice. Za fotbalovým hřištěm trať ostře uhýbá doprava na Nové Dvory a po 200 metrech následuje cíl.

Levý vracák na okraji obce Hvozdná.

Náročné pravé odbočení. Volný přístup od Slušovic.

Objezd autobusové točny v obci Březová