Ohlasy jezdců po RZ 3 |
Zpět |
Po třetí rychlostní zkoušce pokračuje napínavý vteřinový souboj o prvenství mezi maďarským hostem Gergély Szabem s Fordem Focus WRC a Leošem Flídrem s Octavií WRC. V rámci MČR jsou nejvýše Josef Semerád a překvapivě také domácí Roman Odložilík a Vladimír Barvík.
Josef Semerád (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 7): „Je to velmi náročné, zvlášť odolávat domácím jezdcům, kteří tyto podmínky a zdejší tratě znají. Mají to tu hodně napilovaný, například Vladimír Barvík, který jede rovněž s devítkou . Je to hodně náročné na psychiku, aby člověk opravdu jel. Hodně to klouže, lépe jsme si to zrovna ani nemohli přát. Určitě se budeme snažit pozici udržet a rozhodně budeme ještě dále bojovat i s těmi nejvyššími. Závodíme s radosti a určitě pojedeme pro lidi a pojedeme co nejrychleji.“
Gérgély Szabó (Ford Focus WRC, startovní číslo 4): „Jedeme velmi tvrdě a snažíme se jet co nejrychleji. Určitě chceme bojovat o prvenství, uděláme pro to vše. Neradi bychom udělali zbytečnou chybu a tím se propadli na nižší pozici. Proto raději jedeme možná chvílemi opatrně. Vyhráli jsme dopoledne všechny rychlostní zkoušky a rádi bychom ještě zvýšili tempo.“
Roman Odložilík (Renault Clio S1600, startovní číslo 17): „Snažíme se jet samozřejmě hodně rychle, dokonce se nám daří jet rychleji, než Pepík Peták. Doufali jsme, že budeme držet krok s enkama. Bohužel je ale vytahaného hodně bláta a děsně to klouže. Jsem i přes tyto potíže s počasím rád, že se dvoukolky dostávají trochu kupředu. Docela je i nebezpečné jet takovou hranu, zvlášť, když v pondělí míříme do Bulharska.“
Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 22): „Jsem velmi spokojený, velkou změnou je pro nás zvláště auto. Je naprosto jiné, než původní šestka a stokrát lepší. Je to opravdu velký rozdíl. Neměli jsme ani žádné problémy a krizovky. Trať je pěkná, těžká, jako vždy na Kopné, je hodně vytahaného bláta. Zkusíme ještě postupně zrychlovat.“
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 19): „Přijeli jsme na Kopnou převážně testovat nové auto. Zkoušíme pro nás i nové české tlumiče Protlum, kterým se většina lidí smála, ale fungují velmi dobře. Pro mě je to úplný nezvyk oproti šestce. Tyto dvě auta se chovají naprosto odlišně, devítka se chová na první pohled mnohem měkkčeji, je houpavější. Lépe drží stopu a je rychlejší. Auto funguje bez problémů, hlavně mu nechci ublížit.“
Jaromír Tarabus (Suzuki Ignis S1600, startovní číslo 28): „I když zatím jedu docela rychle, někde se začínám držet se špičkou dvoukolek. Pořád se s autem hodně sžívám, neustále se něco učím a ještě je rozhodně co zrychlovat. Ani si moc nehlídám pozice ostatních jezdců, spíše se snažím hledat sám sebe a najít limity, kam až se můžu s autem posunout. Je to krásné svezení, opravdový závoďák. Budu se snažit ještě zrychlit.“
Roman Ordelt