Diváci

VAROVÁNÍ: Motoristický sport může být nebezpečný. Automobilovou soutěž sledujete na vlastní nebezpečí, proto dbejte zvýšené opatrnosti, nevstupujte do zakázaných prostor a nebezpečných míst, dodržujte pokyny pořadatelů a buďte jim nápomocni. Místo na rychlostní zkoušce si dopředu pečlivě vyberte a zaujměte je včas před uzavřením trati, tedy hodinu před průjezdem 1. jezdce.

Seznam přihlášených (PDF, 60 kB)
Časový harmonogram (PDF, 170 kB) , celková mapa (JPG, 1.6 MB)

Chcete 20. Rallysprint Kopná sledovat z netradičního místa? Máte možnost!

RZ 1/7 Májová (6.80 km)

Čas 1. jezdce: 9:28 a 15:11.

Po třech letech se do programu Rallysprintu Kopná vrací náročná rychlostní zkouška Májová, která bude celou soutěž zahajovat. Start RZ se nachází nedaleko silnice č. 489 v místní části Nivky. Trať poté stoupá rychlými úseky na kopec Májová a následně se technickým sjezdem vrácí do údolí, kde končí na místní komunikaci nedaleko obce Kašava. Celý test se nachází v hustém lese bez přístupových komunikací, na zkoušku se tedy lze dostat pouze od startu nebo cíle, ale výhradně před plánovaným uzavřením komunikace!

RZ 2/8 Kameňák (12.39 km)

Čas 1. jezdce: 9:51 a 15:34

Rychlostní zkouška Kameňák se letos jede v opačném směru. Je částečně postavena na známém úseku Podhoran, její úvodní část se uskuteční na ještě stále nepříliš zažitém úseku mezi obcemi Vlčková a Rusava. RZ startuje na lesní komunikaci nedaleko obce Rusava, ze které vede technickým úsekem k obci Vlčková. Průjezd obcí je zakončen retardérem (DM A), odkud trať stoupá po úzké místní komunikaci mezi pastvinami k ostrému levému odbočení (DM B). Následuje těžká technická sekce 'Podhoran', jejíž součástí je i tradiční divácké místo známé jako "stadion", přístupné pěšky od obce Vlčková. Konec vložky uzavírá náročný sjezdk obci Držková, kde se nachází cíl.

Retardér v obci Vlčková. Místo je volně přístupné od začátku obce (Lukov, Kašava).

Levé odbočení "u vysílače" nad obcí Vlčková. Místo je přístupné pouze pěšky po místní komunikaci od obce Kašava.

RZ 3/5 Kopná (11.15 km)

Čas 1. jezdce: 10:19 a 12:50.

Rychlostní zkouška Kopná je základním stavebním kamenem trati valašského rallysprintu. začíná na konci obce Kašava, odkud rychlými zatáčkami stoupá nad Podkopnou Lhotu (DM C), kde posádky projedou přes atraktivní pasáž v blízkosti myslivecké chaty. Odtud RZ klesá technickým sjezdem do centra Podkopné Lhoty, kde na posádky čeká zajímavý úsek s rychlým příjezdem do "vracáku" následovaný technickou pasáží na místní komunikaci vedoucí opět na hřeben nad Podkopnou Lhotou. Následuje sjezd do tradičního diváckého místa (DM D). Odtud soutěžní vozy naposledy sjedou do Podkopné Lhoty, odkud zamíří po hlavní silnici do Trnavy, kde se nachází prudké odbočení doleva na kostkách (DM E) - zde se bude kvůli stavebním pracím objíždět autobusová točna. Následuje rychlá pasáž na místní komunikaci a za obcí odbočení doprava na úzkou lesní asfaltku. Trať dále průdce stoupá k vrcholu Papradná. Tam se trať opět stáčí doprava a rychlým sjezdem na srdce míří k rekreačnímu areálu Všemina, kde se nachází cíl.

HOT TIP RALLYSPRINTU KOPNÁ! Rychlý příjezd nad Podkopnou Lhotu s vybudovaným vracákem. Atraktivní a přehledné místo pro velké množství diváků, k dispozici občerstvení a WC. Přístup pouze po trati RZ před jejím uzavřením či pěšky diváckou stezkou od diváckého místa D.

OFICIÁLNÍ DIVÁCKÉ MÍSTO RALLYSPRINTU KOPNÁ! Komentovaná zóna s měřeným mezičasem. K dispozici parkování na louce, značený příjezd po místní komunikaci z obce Trnava (odbočka u Řeznictví u Bořutů).

Odbočení v obci Trnava. Volný přístup od Slušovic.POZOR! Vzhledem ke stavebním pracem na komunikaci je kapacita diváckého mítsa omezena!

RZ 4/6 Raková (7.89 km)

Čas 1. jezdce: 12:17 a 14:38.

Rychlostní zkouška Raková se letos jede v opačném směru - startuje na úzké místní komunikaci za Vizovicemi. Po hřebenové pasáži na Chrastěšovských pasekách trať uhýbá doleva do údolí a následně prudce stoupá k zemědělskému hnojišti, kde se pravým odbočením napouje na hlavní silnici (DM H). RZ po široké komunikaci pokračuje až nad obec Raková, ke které se následně stáčí ostrým odbočením přes hranu. Průjezd obcí Raková obsahuje přehledné divácké místo na návsi (DM G), odkud trať pokračuje úzkou komunikací mezi domy opět nahoru mezi pastviny. Nedlouho poté trať projíždí známou křižovatkou u stromu (DM F), odkud pokračuje doprava. Pasáž na zemědělské omunikaci končí ostrým levým odbočením na hlavní silnici, po které RZ pokračuje až k cíli nad SLušovicemi.

Ostré odbočení z místní komunikace na hlavní silnici. Volný přístup od Vizovic.

Průjezd návsí v obci Raková. Místo je volně přístupné od Zádveřic.

Dobrždění z velké rychlosti do náročné pravé zatáčky. Volný přístup po místní komunikaci od Zádveřic.